Labi1995
Member
|
|
Ik ben een enorme Kinvara-fan en heb 3 paren van de Kinvara 1 doorgemaakt. Ik loop ultras, dus ik ga heel snel door schoenen. Tot de Kinvara 1 uitkwam, worstelde ik vele jaren met teennagelblazen tot het uiterste. Dit zou alleen in de 50k op grotere afstanden gebeuren. De Kinvara 1 loste Nike Air Max 90 Dam dit op en ik had minimale problemen. In feite heb ik Umstead 100 vorige maand in een nieuw paar Kinvara 1 gelopen en had slechts één kleine blaar aan de zijkant van mijn teen (die ik zelfs van Adidas Superstar Donne een marathon kan krijgen). Verder heb ik redelijk technische (niet modderige) trailevents gedaan in plaats van mijn trailschoenen te dragen en ze zijn geweldig. Ik kocht mijn 4e paar Kinvaras, de 2, en was erg teleurgesteld. Ze voelen meer aan als een normale rode schoen (behalve dan nog steeds licht van gewicht) en zitten strakker in de teenendoos. Als iemand met een brede voorvoet is dit Nike Air Max Classic BW Hombre een probleem. Mijn tenen voelen niet zo vrij om te bewegen en ik ben er vrij zeker van dat ik als gevolg daarvan opnieuw blaarproblemen in de ultrasone blaas zal krijgen. Ik moet een bekentenis doen - ik vind mijn Crocs leuk. De mijne is niet het echte Nike Air Max 97 Femme ding - het zijn goedkope knock-offs gekocht voor $ 10 bij Target - maar voor het schoppen rond de werf of het 's nachts lopen van de hond, zijn ze echt heel comfortabel en weinig schoenen hebben een even brede toebox. Wat meer is, ze lijken vrijwel onverwoestbaar. Mijn kinderen zijn ook grote Croc-fans, en gezien de keuze, zou mijn zoon ze alleen dragen wanneer schoenen nodig zijn (hij doet dat eigenlijk, behalve tijdens gymdagen wanneer hij moet waar sneakers). Gezien de slechte schoenopties die beschikbaar zijn voor jongens, beschouw ik Crocs als een zo goed mogelijke optie als die er is (totdat ik hem een ??paar van de Merrell Barefoot-kinderschoenen heb gekocht die net Nike Roshe Run Mens uitkwamen - daar heb ik hoge verwachtingen van). ook toegeven dat ik bij meer dan één gelegenheid heb nagedacht over het idee om in mijn Crocs te rennen. Nike Air Max 90 Femme Rose Mijn kinderen doen het de hele tijd, dus waarom kan ik dat niet? Nou, ik heb nooit het lef gehad om het echt buiten te proberen, maar toen ik de VIVOBAREFOOT Ultra voor het eerst zag, dacht ik meteen: "Nu is mijn kans!" Net als Crocs zijn de VIVOBAREFOOT Ultras een van die schoenen die mensen ofwel zullen gebruiken liefde of haat. Ze zijn volledig gemaakt van EVA-schuim en ze zijn poreus zoals Crocs vol gaten zitten (vraag me af of ik TP Ultra Jibbitz kan kopen ...). Zijn ze lelijk? Welnu, er is schoonheid in het oog van de toeschouwer, maar ik heb er een soort van zoals zij (ik ben alle zorgen kwijtgeraakt wat betreft het uiterlijk van mijn schoenen) .VIVOBAREFOOT brengt de Ultra op de markt als een "lichtgewicht amfibisch blootsvoets" hardloopschoen. "Ik ben het eens met deze indeling. Ze zijn zeer zeker lichtgewicht, met Nike Air Max 2017 Dam mijn maat 41 paar met een gewicht van slechts 3,8Adidas NMD Femme oz (zonder de tong of binnenzool). Het zijn schoenen op blote voeten, omdat de dunne (6 mm) zool zonder val voor een uitstekend grondgevoel zorgt. Ze zijn ook amfibisch, omdat de EVA-constructie in combinatie met het open bovenste deel hen in staat stelt om het water heel goed af te storten (ik rende er twee keer in met behoorlijk zware regenbuien). De pasvorm is geweldig, net zoals mijn VIVOBAREFOOT Aqua werkschoenen (mijn huidige favoriete werkschoen). De voorvoet is erg breed en dankzij het speed-lace-systeem kan ik ze aan mijn voet bevestigen op een manier die niet met mijn Crocs kan worden gedaan. Mijn belangrijkste reden om de Ultra te kopen was om hem niet als hardloopschoen te gebruiken, maar eerder als een zomerse kick-around schoen (in wezen een vervanging voor mijn Nike Air Max 90 Mens Blue Crocs zonder druppel). Voor dat doel gaan ze geweldig werken - ze zijn extreem comfortabel en gemakkelijk aan en uit te glijden. Ondanks mijn beoogde doel om ze te kopen, kon ik de drang niet weerstaan ??om te proberen erin te rennen. Ik heb nu twee runs gedaan in de Ultras - 4,25 mijl op 7:29 tempo en 5 mijl op 7:18 tempo (beide met de tong geplaatst, maar niet de sokvoering). De eerste run was sockless en over het algemeen ging het redelijk goed. Het was nat en regenachtig tijdens de vlucht, en ik liep opzettelijk door een aantal plassen om te zien hoe ze ermee zouden omgaan - geweldige schoen om in natte omstandigheden te rennen! De twee belangrijkste problemen die ik had waren een hotspot die achter mijn grote teen aan één kant was ontstaan ??(zou kunnen zijn dat ik die niet stevig genoeg heb aangehaald), en het feit dat de open bovenkant zand en wegresten toelaat om Nike Roshe Run Damin de schoen.
|
|
2019-05-06 09:45:44 |
|